eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwystawienie faktury VAT a 7 dni od daty wykonania uslugi › Re: wystawienie faktury VAT a 7 dni od daty wykonania uslugi
  • Data: 2002-01-22 10:23:35
    Temat: Re: wystawienie faktury VAT a 7 dni od daty wykonania uslugi
    Od: "DHN" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli jak mój parkieciarz po robocie nie chce mi dać oryginału faktury (mam
    tylko wersje z faksu, na podstawie której zapłaciłem przelewem), to mogę go
    "ścigać" z uwagi na naruszenie Ustawy??
    Dżek

    > IMHO żaden.
    > Ustawa o VAT, art. 6 określa kiedy powstaje OBOWIĄZEK PODATKOWY, art.6.3 i
    6.4 określają terminy 30 i 7 dni kiedy faktura POWINNA być wystawiona.
    > Podejrzewając co autor miał na myśli ;), jako wcześniej odpowiadający na
    pl.*.prawo wyrażę MHO że można się doszukiwać ew. sankcji skarbowych z okazji
    niesłusznego sposobu wystawienia faktury, ale NIE spowoduje to jej
    unieważnienia: trzeba ją zapłacić *razem z podatkiem*, najwyżej wystawca nie
    będzie