    From: "Bax" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zagraniczne/ polskie podatki (pit-36)
    Date: Thu, 26 Sep 2002 12:00:14 +0200

    napisał

    > A oswieć mnie ty - dlaczego chcą ??
    > Koniecznie chcą zapłacić *dodatkowy* podatek w .pl ??
    > Czy może w ten sposób podatek w USA ulega zmniejszeniu
    > o więcej niż trzeba zapłacić w .pl ?? (jakoś tak
    > z pewnym niedowierzaniem...)

    W sumie jesli ktoś chce niepotrzebnie zapłacić podatek, to można iść do
    U.S. poinformowac, że posiada się nieujawnione źródło dochodów i
    zarządać naliczenia 75% podatku od tego. Tylko trzeba się spieszyć bo
    jak wejdzie abolicja to będzie tylko 7,5 lub niewiele więcej ;-).

    Krzysztof

    PS. A na serio, to czasami PIT się przydaje, np. gdy chcesz dostać
    kredyt.