  • Data: 2004-12-28 15:23:29
    Temat: Re: zagubiona faktura
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "charlie_partana" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1696133003.20041228133513@poczta.onet.pl...
    > Witajcie!,
    >

    > Jak powinienem postąpić z zagubioną fakturą (odnalazła sie dzisiaj) z
    > sierpnia aby móc ją zaksiegować w tym roku?? Mogę koszt poniesiony w
    > sierpniu - zgodnie z zasadą, iż koszty ksiegujemy w tym samym roku
    > podatkowym w którym je ponieśliśmy - zaksięgować w grudniu dopisująć
    > ewentualnie kilka słów wyjaśnień w rubryce uwagi??
    > charlie_partana
    mailto:c...@p...onet.pl

    z zapisem w KPiR i wpisaniem w KUP nie powinieneś mieć problemu. Natomiast
    jeżeli chciałbyś odliczyć VAT od tej faktury, to powinieneś wystąpić do
    sprzedawcy o wystawienie duplikatu faktury i wtedy VAT odliczysz w miesiącu
    otrzymania duplikatu lub w m-cu następnym (po otrzymaniu duplikatu najlepiej
    zniszczyć odnaleziony oryginał).

    Magdi