  • 1. Data: 2004-12-28 12:35:13
    Temat: zagubiona faktura
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>

    Witajcie!,

    Jak powinienem postąpić z zagubioną fakturą (odnalazła sie dzisiaj) z
    sierpnia aby móc ją zaksiegować w tym roku?? Mogę koszt poniesiony w
    sierpniu - zgodnie z zasadą, iż koszty ksiegujemy w tym samym roku
    podatkowym w którym je ponieśliśmy - zaksięgować w grudniu dopisująć
    ewentualnie kilka słów wyjaśnień w rubryce uwagi??

    --
    Pozdrawiam,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-12-28 15:23:29
    Temat: Re: zagubiona faktura
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "charlie_partana" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > podatkowym w którym je ponieśliśmy - zaksięgować w grudniu dopisująć
    > ewentualnie kilka słów wyjaśnień w rubryce uwagi??
    mailto:c...@p...onet.pl

    z zapisem w KPiR i wpisaniem w KUP nie powinieneś mieć problemu. Natomiast
    jeżeli chciałbyś odliczyć VAT od tej faktury, to powinieneś wystąpić do
    sprzedawcy o wystawienie duplikatu faktury i wtedy VAT odliczysz w miesiącu
    otrzymania duplikatu lub w m-cu następnym (po otrzymaniu duplikatu najlepiej
    zniszczyć odnaleziony oryginał).

    Magdi

  • 3. Data: 2004-12-28 17:35:42
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>

    Vatowcem nie jestem, ciekaw po prostu jestem jak mam to zaksięgować
    aby uniknąć nieprzyjemności ze strony ew. kontroli skarbowej.

    --
    Pozdrowienia,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-12-28 19:31:43
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <9...@p...onet.pl>, charlie_partana wrote:
    > Vatowcem nie jestem, ciekaw po prostu jestem jak mam to zaksięgować
    > aby uniknąć nieprzyjemności ze strony ew. kontroli skarbowej.

    Nie rozumiem. Ducha chcesz zaksiegowac ?
    Jak nie ma papieru - nie ma podstawy wrzucania w koszty.
    Od czego sa duplikaty ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 5. Data: 2004-12-28 20:58:53
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> wrote:

    > Nie rozumiem. Ducha chcesz zaksiegowac ?
    > Jak nie ma papieru - nie ma podstawy wrzucania w koszty.
    > Od czego sa duplikaty ?

    Napisał(a): "(odnalazła sie dzisiaj)". Więc papier jest.

    P.

  • 6. Data: 2004-12-28 23:27:23
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cqshed$33k$1@phone.provider.pl>, Paszczak wrote:

    > Napisał(a): "(odnalazła sie dzisiaj)". Więc papier jest.

    Jakoś to przegapiłem.
    Ja zaległe wkładam z opożnieniem jak sie zdarzy. Nie az taki błąd zeby
    za to wieszali. Na korzyść US.
    Z tym że VAT to inna sprawa.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 7. Data: 2004-12-29 08:35:47
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>

    Witajcie!,

    > Nie az taki błąd zeby
    > za to wieszali. Na korzyść US.

    No i git. O to mi chodziło. Dzięki.

    --
    Pozdrowienia,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2005-01-01 15:04:47
    Od: "korfanty" <<++korfanty++> korfanty@poczta.fm>

    Witam.
    Podepne sie do tego tematu.
    Jestem vatowcem, znalazłem 2 faktury (za telefon i prad) z poprzedniego
    miesiąca - listopada.
    Czy mogę je zaksięgować w grudniu? Czy robić korekte deklaracji vat?

    Pozdr.