  • Data: 2006-07-05 11:42:18
    Temat: Re: zajęcie konta
    Od: "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" <j...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie do końca - chronione są wynagrodzenia pracowników.
    >
    > Ale panuje bandytyzm totalny - obowiązkiem egzekutora jest
    > zawiadomienie zobowiązanego o egzekucji _przed_ jej rozpoczęciem.
    > Jednak zazwyczaj to bank(i) dostają w pierwszej kolejności polecenie
    > zablokowania środków a zobowiązany dowiaduje się o egzekucji po
    > fakcie.

    dokładnie.. pismo o zajecie bylo z data 23 czerwiec a wysłane 28
    czerwca.....30 bylo u mnie i po zalogowaniu sie na online'a juz zablokowane
    bylo....malo tego,,bank mi zablokowal karte kredytowa, uzasadniajac to
    brakiem wiarygodnosci kredytowej w tym momencie.....

    bandytyzm....wykończa mi firme....

    pieknie te nasze panstwo wspiera przedsiebiorczość....