  • Data: 2007-11-26 22:10:30
    Temat: Re: zajęcie konta firmowego
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tolo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ficv91$gd3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dokładnie tak było.

    > Dzięki za podpowiedź, ale do prezesa jakiego sądu? tego z Wrocławia?

    > Pierwszy nakaz był na tamtą firmę, później już wszystko było na naszą
    > firmę. Być może nasza wina polega przede wszystkim na tym, że nieodebrano
    > korespondencji (po przeprowadzce).

    To sprobuj skontaktowac sie z sekretariatem telefonicznie
    i umow sie na rozmowe z Prezesem w dniu kiedy przyjmuje strony.
    Nie moge reczyc ze sie uda.

    Jesli zmieniliscie adres, to nie bedac strona w sprawie
    nie mieliscie obowiazku informowac Sadu o zmianie siedziby.
    No chyba, ze nadal figurowaliscie formalnie pod starym adresem.

    Moim zdaniem ktos poszedl na zbyt duze skroty
    i jesli rzeczywiscie jest tak, jak piszesz to powinno sie odkrecic bez
    wydatkow na prawnikow.

    pzdr.
    Jacek