  • Data: 2005-08-04 08:40:00
    Temat: Re: zakup licencji - jak zaksiegowac
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Aug 2005, Damian wrote:

    > Z drugiej strony patrząc na to całe zagadnienie używając wykładni
    > gramatycznej przepisów podatkowych zgodnie z art. 22b PDOF amortyzacji
    > podlegają ... licencje.... zwaneWNiP. Skoro więc ustawodawca wyraźnie
    > oddzielił a wręcz enumeratywnie wymienił co rozumie przez WNiP nie ulega
    > wątpliwości że OEM usi być traktowana jak zwykła licencja.

    No to dlaczego "z drugiej strony", skoro odpowiadasz na mój post
    w którym jest tekst:
    <cytat>
    <\cytat>

    ...wychodzi więc że piszesz "z tej samej strony".
    Oczywiście przeciwko poparciu tejże opinii nie wyrażam sprzeciwu :)
    ale specsygnaturki i tak nie podaruję ;) !

    pozdrowienia ! - Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?