    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakup w koszty
    Date: Mon, 5 Apr 2004 04:41:45 +0200

    On Sun, 4 Apr 2004, PawełJ wrote:

    >+ Witam
    >+ Na koniec roku na moim "magazynie" zostało kilka rzeczy, które były kiedyś w
    >+ pozycji zakup w kpir. Jednak pomimo, że nie zostały sprzedane i szans na
    >+ sprzedaż już nie ma zacząłem ich używać.
    >+ Czy trzeba to jakoś zapisać w kpir, czy po prostu nic nie robić z tym?

    Zapisać. Przeksięgować :)
    Wpisujesz: "przeznaczenie na cele wewnętrzne" albo jakąś inną równie
    czytelną :) formułkę, w kolumnie "zakup towarów" wpisujesz z minusem,
    w kolumnie "koszty inne" wpisujesz z plusem.
    Wszystko gra i buczy...

    >+ No chyba, że ma to jakies znaczenie?

    Właśnie takie, że towary handlowe przy remanencie liczy się jako "twój
    majątek" do przychodu tak jakby to była wartość faktury sprzedaży :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)