  • 1. Data: 2007-08-04 08:11:09
    Temat: "założenie" sprawy o spadek
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Przyszło mi złożyć w sądzie pismo o "założenie" sprawy spadkowej. Chodzi o
    ustalenie, kto i w jakiej części dziedziczy po zmarłym.
    Poradźcie Grupowicze, jak się to fachowo nazywa (to pismo) i ewentualnie
    gdzie szukać wzorów i jakie dokumenty załączyć.
    Jacek

  • 2. Data: 2007-08-04 08:59:15
    Temat: Re: "założenie" sprawy o spadek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Aug 2007, Jacek wrote:

    > Przyszło mi złożyć w sądzie pismo o "założenie" sprawy spadkowej.

    IMHO - NTG, grupa .prawo :)
    Archiwa:
    http://www.tinyurl.pl/?oxPfV6PF
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=&num=100&as_oq=s
    padek+spadku+spadkowa+spadkow%C4%85+spadkowej&as_ugr
    oup=*.prawo

    > Chodzi o
    > ustalenie, kto i w jakiej części dziedziczy po zmarłym.

    ?
    _117.html
    Czytać w okolicy art. 1000 (tysiąc).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-08-04 14:47:31
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jacek
    >
    > Musisz złozyc wniosek o stwierdzenie nabycia spadku /wzór na pewno
    dostaniesz w sądzie/ i dołaczyc akty urodzenia wszystkich spadkowbierców, no
    i oczywiscie akt zgonu.