  • 1. Data: 2007-08-04 08:42:19
    Temat: kupno dzialki.....
    Od: "TODAY" <s...@t...info>

    Witam,
    mam pyatnie odnosnie kupna dzialki budowlanej.
    Jak wytlumaczyc sprawe posiadania pieniedzy w przypadku kontroli US.
    Otoz , moja zona ma DG na zasadach ryczaltu - obrot w poprzednim roku okolo
    18 tys, ja jestem studentem (obrona wrzesien,bezrobotny)
    Pieniazki zony z DG leza na koncie ,wydatkowane sa na koszty stale ZUS,najem
    lokalu itp. (miesiecznie okolo 500zl) na zycie mamy pieniadze od rodzicow.
    Na koncie zony jest okolo 7tys. - dzialka kosztuje 10 tys.
    Rok temu bralismy slub i dostalismy okolo 8 tys. tytulem prezentow w
    gotowce.
    Jak najlepiej kupic dzialke tak aby US mial jasna sytuacje co do legalnego
    pochodzenia Naszych pieniedzy ?