    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaniechanie wpisywania faktury
    Date: Thu, 05 Sep 2002 08:16:08 +0200

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > No chyba że poproszą o nią przy kontroli krzyżowej. Dla dobra
    > tamtego lepiej chyba odkladać je osobno po prostu...

    Powiedz mi teraz, Tristanie, jaki konsekwencje ponoszę ja, kupujący,
    za nieuznanie czegos za koszt (bo nim nie jest) i nieodliczenie VATu
    (bo nie mam do tego prawa) przy jednoczesnym niewykazaniu takiej
    faktury w *podatkowej* księdze przychodów i rozchodów?
    Jakie konsekwencje ponosi wystawca faktury gdy tej faktury nie ma u
    kupującego?

    Wybacz, ale jażeli jakies są, to wszyscy przedsiębiorcy robiący
    prywatne zakupy w Makro powinni za to beknąć, nie sadzisz?
    O samym Makro nie wspomnę..

    > Czy jednak prawny? Ja bym odlożył do osobnej teczki.

    A po co USowi informacja że kupiłam w makro zgrzewkę soku, jogurtów i
    podpasek?????
    Zaprawdę, Twoja atencja dla każdek papierka z NIPem mnie zadziwia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl