  • Data: 2002-09-12 07:08:00
    Temat: Re: zaniechanie wpisywania faktury
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja absurdy? Przecież mówię, że mini-hurtownie komputerowe takie jak
    > Microman, Action, Pronox sprzedają tylko klientom, z którym mają
    > umowy. A warunkiem zawarcia umowy jest okazanie wpisu ze stosowną
    > pozycją...

    Niech bedzie.

    > No niestety któś te wpisy wymyślił i nie na darmo są z tym problemy...

    Jakie widziesz te problemy?

    Ale nie widze sensu wpisywania do ewidencji/statutu setek rodzajow
    dzialalnosci.
    I jednoczesnie nie znam przepisu, ktory zezwalalby na prowadzenie "tylko"
    tej dzialalnosci, ktora jest wpisana do ewidencji/statutu. Jezeli znasz taki
    przepis, to podrzuc go na grupe.
    Inaczej jest to utwierdzanie ludzi w przekonaniu, ze jak zglosielm "uslugi
    sprzatania" to nie moge sprzedawac komputerow (bez dokonania zmian w
    ewidencji/statucie).

    Pozdrawiam,
    Karol