  • Data: 2006-11-24 13:37:29
    Temat: Re: zaniżona faktura VAT
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to trzeba żądac wystawienia korekty na całosć kwoty.
    > A w przypadku braku reakcji to jednak donosik.

    A czy 'przypadkiem' mnie nic nie grozi za przyjecie takiej zanizonej
    faktury? zeby przy okazji sie nie okazalo, ze spadlem z deszczu pod rynne ;)
    generalnie pewnie nie drazylbym tego tematu, ale pojawila sie opcja
    przepisania samochodu 'na firme' i taka niska wartosc samochodu wg
    faktury nie jest zbyt korzystna dla mnie...