  • Data: 2004-09-14 15:07:01
    Temat: Re: zaokrąglanie wartości na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Sep 2004, xyz wrote:
    [...]
    > + Czyli dobrze zrozumiałem, że problem nie leży w metodzie zaokrąglania "w
    > + ogóle" tylko w konkretnym przypadku - zaokrąglania liczb wcześniej
    > + zaokrąglonych.

    Ano :)
    No i problem ma pełne prawo wyskoczyć jeśli dane pośrednie trzeba
    "pokazać na papierze zgodnie z przepisem lub umową" - zazwyczaj są
    pokazywane z dokładnością do groszy... i już :)

    [...]
    > + Ze względów praktycznych już od dawna nie zwracam uwagi na zaokrąglenia (od
    > + kiedy trzeba było w firmie wprowadzić faktury "od brutta").

    Hm... "trzeba", czyli masz na myśli "faktury wystawiane do paragonu"
    jak rozumiem ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)