    From: "Grzgorz Cwikla" <g...@p...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zasilek przedemerytalny - jak dlugo??
    Date: Sat, 13 Dec 2003 01:14:30 +0100

    Dziekuje za pomoc, postaram sie to wszystko przeanalizowac..
    Mam tylko jeszcze jedno pytanie:

    Użytkownik "Sławek Czyżak" <b...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brdcc9$e0u$1@news.onet.pl...

    > "Będzie źle" - to co zwolnią go ??? :-) - i tak chcą go zwolnić
    > A może chcą żeby było porozumienie stron (z przyczyn ekonomicznych)
    > Przyjrzałbym się temu (ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania
    > stosunków pracy z przyczyn dotyczących pracodawcy a grupy szczególnie
    > chronione - [2 lata przed emeryturą]) - musą mieć dobre papiery ;-)
    > Nie mam ustawy przed sobą - (należy zwrócić uwagę, że od 01.01.2004
    > obowizuje nowa ustawa dotycząca takich zwolnień)

    A wlasnie - co ta ustawa zmienia - jest bardziej korzystna dla pracownika??

    > Ja zainteresowałbym sie jeszcze czy nie będzie "w plecy" na odprawach.

    I to tez trzeba dokladnie sprawdzic...

    > Sławek

    Pozdrawiam
    Grzesiek