  • Data: 2005-04-09 21:59:01
    Temat: Re: zatrudnienie malzonka w sc
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0504092248130.620@athlon...
    > Pytanie brzmi: co jest podstawą płacenia ZUS w przypadku jeśli
    > osoba współpracująca jest jednocześnie pracownikiem: pensja
    > (jako pracownika) czy "ogólnogospodarcza" :) (jako osoby współ-

    IMHO jest prosta odpowiedż : podstawą płacenia ZUS jest
    osoba współpracująca (od naliczonego wynagrodzenia także ?
    nie wiem co na to ZUS ? ale jak chcą płacić to niech płacą -
    mam wrażenie że przy tak idiotycznym rozwiązaniu to nawet muszą)
    ale tak czy inaczej w działalności KUP tylko i wyłącznie
    jako osoba współpracująca...(mylę się ???)

    pozdr. Darek SDP2BZW