    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zatrudnienie rodziny we własnej firmie i szkolenia.
    Date: Thu, 28 Oct 2004 13:26:11 +0200

    Użytkownik Zbyszek Tuźnik napisał:

    > Witam,
    >
    > To, że wydatki na zatrudnienie członka najbliższej rodziny (ATSD czy
    > dotyczy to również dziecka, które prowadzi oddzielne gospodarstwo
    > domowe?) nie są kosztem podatkowym jest mi wiadome. Ale czy ewentualne

    Tylko zatrudnienie małżonka i małoletnich dzieci. Cała reszta rodziny
    "jest kosztem" ;-)

    > szkolenia owego dziecka-pracownika - jak najbardziej przydatne mu w
    > wykonywanej pracy mogą być już za taki (podatkowy) koszt uznane? Jeśli
    > tak, to czy są jakieś ograniczenia w wydatkach na te szkolenia? kwota
    > lub np. wymóg zatrudnienia na cały, a nie część etatu?

    Nie ma, poza tym że musi to byc pracownik albo osoba współpracująca.
    Masz udowodnić że to szkolenie jest potrzebne danej osobie do pracy albo
    wpłynie na ta pracę dodatnio. I wystarczy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl