  • Data: 2003-04-12 12:03:22
    Temat: Re: zdrowotne wrrrrr!
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-04-12 09:10, Użytkownik żuczek napisał:
    > Ostatnie wyjaśnienia w ZUS pokazały że wszyscy po części mają rację.
    > BYŁO : za niepełne miesiące płaciło się niepełną składkę.
    > JEST : od 1 kwietnia (zmiana przeoisów) : składka na ubezpieczenie zdrowotne
    > jest stała i niepodzielna.
    > Takie wyjasnienia otrzymałam wczoraj. Może się coś zmienić bo jeszcze nie ma
    > wytycznych.

    to ja ponownie zacytuję ze stron ZUS-u, zwróć uwagę na daty, opis odnosi
    się do czasu choroby od *1 do 30 kwietnia 2003*

    cytat z adresu: http://www.zus.pl/ref_99/porad4/p4-06.htm

    Składka na ubezpieczenie zdrowotne podlega zmniejszeniu za okres
    pobierania zasiłków przyznanych na podstawie przepisów o ubezpieczeniu
    chorobowym i wypadkowym, których nie zalicza się do podstawy wymiaru
    składki na ubezpieczenie zdrowotne.

    Przykład
    Osoba prowadząca pozarolniczą działalność w okresie od 1 do 30 kwietnia
    2003 r. pobrała zasiłek chorobowy. Składka na ubezpieczenie zdrowotne
    tej osoby za kwiecień 2003 r. wyniosła 0 zł.

    andy_nek