  • 1. Data: 2002-10-02 11:13:04
    Temat: zeznanie podatkowe za 2001
    Od: "..." <m...@i...pl>

    Witajcie ,
    Nie złożyłam zeznania do 30.04 , prowadzę Dz.G.
    KPiR , kierując się informacjią iż jeśli dochód z takowej
    działalności nie przekroczył kwoty zwolnionej z opodatkowania zeznania nie
    trzeba składać ,
    dziś otrzymałam list z US bym zgłosiła się z zeznaniem za 2001 , czy miałam
    obowiązek je złożyć?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Mariola

  • 2. Data: 2002-10-02 11:19:41
    Temat: Re: zeznanie podatkowe za 2001
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik ... napisał:
> [...]
    > KPiR , kierując się informacjią iż jeśli dochód z takowej
    > działalności nie przekroczył kwoty zwolnionej z opodatkowania zeznania nie
    Nie trzeba składać PIT-5. Co do rocznego to zdania są podzielone.
    Tzn. podanicy mowią że nie, a USy że tak :-)

    > dziś otrzymałam list z US bym zgłosiła się z zeznaniem za 2001 , czy miałam
    > obowiązek je złożyć?
    Dla spokoju sumienia, owszem.
    Z punktu widzenia prawa - ilu ekspertów tyle opinii.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-02 11:34:11
    Od: "..." <m...@i...pl>

    Dzięki Maddy , pocieszyłaś mnie , brak jednoznacznej
    odpowiedzi to już coś .
    Pozdrawiam M

  • 4. Data: 2002-10-02 12:01:09
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "..." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki Maddy , pocieszyłaś mnie , brak jednoznacznej
    > odpowiedzi to już coś .
    > Pozdrawiam M
    Ja jednak obawiam sie żenie jest to pocieszające.
    Art.45 mówi ze podatnik jest zobowiązany składać zeznanie o wysokości
    dochodu ( poniesionej straty) w roku podatkowym do końca kwietnia następnego
    roku.
    A więc chyba nie jest powiedziane że dotyczy to dochodu do opodatkowania.Tak
    myśle.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-10-06 18:14:35
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > trzeba składać ,
    > dziś otrzymałam list z US bym zgłosiła się z zeznaniem za 2001 , czy

    Witam,
    nie zgadzam się w kwestii zeznania rocznego: Art.45 mówi ze podatnik jest
    zobowiązany składać zeznanie o wysokości dochodu ( poniesionej straty) w
    roku podatkowym do końca kwietnia następnego roku.
    To chyba wyjaśnia problem.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-10-08 11:36:57
    Od: "..." <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zobowiązany składać zeznanie o wysokości dochodu ( poniesionej straty) w
    > roku podatkowym do końca kwietnia następnego roku.

    Masz oczywiście rację , sprawa zakończyła się
    mandatem , czy mogę koszt mandatu wpisać w kolumnie 14 KPiR ?
    Pozrawiam Mariola

  • 7. Data: 2002-10-08 17:51:22
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    POZ ŻADNYM POZOREM NIE RÓB TEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TO NIE JEST KUP!!!!!!!!!!!
    W czasie pobytu w US lepiej było poddać się tzw. instytucji samoukarania. Z
    reguły kosztuje to mniej.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-10-08 21:17:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Oct 2002, ... wrote:
    [...]
    >+ mandatem ,

    Tak "dla informacji": ożesz zeznać ile tego było ? :[

    >+ czy mogę koszt mandatu wpisać w kolumnie 14 KPiR ?

    Żadne kary ani odsetki nakładane przez urzędy wskutek
    niewywiązania się z obowiązków nie sa KUP !
    Daj się namówić do poczytanie ustawy o podatku, leży
    i marnuje się na infor.pl, hoga.pl i paru podobnych
    miejscach (w "rzeczpospolitej" też będzie).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-10-16 00:13:49
    Od: "..." <m...@i...pl>

    Dzięki Sławku :)
    tak zrobiłam mandat 200pln

  • 10. Data: 2002-10-16 00:15:21

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > i marnuje się na infor.pl, hoga.pl i paru podobnych
    > miejscach (w "rzeczpospolitej" też będzie).

    Mandat wyniósł 200pln -dużo/mało? dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam Mariola