    From: "Krystyna z gazowni" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zezwolenie dewizowe
    Date: Sat, 22 Jan 2011 15:02:40 +0100

    Użytkownik "tomek" napisał:

    > Zobacz ustawę prawo dewizowe oraz rozporządzenie do niej, o ogólnych
    > zezwoleniach dewizowych:
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2002141
    1178 (tekst
    > ujednolicony)
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2009069
    0597&min=1 Co do
    > szczegółów, to musiał(a)byś zadać konkretne pytanie.

    to obszerne ustawy i do ich zdrozumienia trzeba niee lada prawnika, mnie
    chodzi o to czy dzisiaj do posługiwania się obcymi walutami trzeba jakichś
    specjalnych zezwoleń jak za komuny i płacenie jakichś haraczy pewnym bankom
    jak za komuny?

    czy ja posiadajac własne dewizy nie mogę nimi legalnie obracać?