  • Data: 2005-09-09 19:19:29
    Temat: Re: zle zaplacona skladka ZUS
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Sep 2005 10:53:02 +0200, Anna Z napisał(a):

    > moim zdaniem tak. Ale jeżeli jest to składka od DG (najniższa podstawa) to
    > musisz dopłacić tylko zdrowotne, bo pozostałe składki za wrzesień są niższe.
    > Wtedy bedziesz miał nadpłate, o która pomniejszysz następna zapłate na 51 i
    > 53
    >
    > Pozdrawiam
    > Anna Z

    Podłączę się, bo chyba zrobiłem tego samego byka. Zawsze sprawdzam składki
    na tej stronie http://www.pit.pl/pages/i/288.php i chyba też mi się
    pozajączkowało.
    proszę o potwierdzenie: podane tam kwoty to należności za zeszły, czy
    bieżący miesiąc? czyli np. składka za okres 08.05 jest płatna do 10.09?

    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl