  • 1. Data: 2005-09-09 08:14:29
    Temat: zle zaplacona skladka ZUS
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    witam

    pomylilem sie i zaplacilem we wrzesniu wszystkie 3 skladki (51, 52 i 53) za
    sierpien w kwocie, jaka powinienem zaplacic za wrzesien w pazdzierniku.

    jak to teraz odkrecic? po prostu przelac brakujace kwoty?

    --

    - - -

    Pozdrawiam,
    Cacup @ Pzykko Dizzko

    e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl | c...@s...ams.edu.pl
    url: pzykko.prv.pl | cacup.prv.pl | pzykkofm.prv.pl
    gg: 7213767 | skype: cacupik

  • 2. Data: 2005-09-09 08:53:02
    Temat: Re: zle zaplacona skladka ZUS
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    > jak to teraz odkrecic? po prostu przelac brakujace kwoty?

    moim zdaniem tak. Ale jeżeli jest to składka od DG (najniższa podstawa) to
    musisz dopłacić tylko zdrowotne, bo pozostałe składki za wrzesień są niższe.
    Wtedy bedziesz miał nadpłate, o która pomniejszysz następna zapłate na 51 i
    53

    Pozdrawiam
    Anna Z

  • 3. Data: 2005-09-09 09:17:11
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 wrz o godzinie 10:53, na pl.soc.prawo.podatki, Anna Z napisał(a):

    > moim zdaniem tak. Ale jeżeli jest to składka od DG (najniższa podstawa) to
    > musisz dopłacić tylko zdrowotne, bo pozostałe składki za wrzesień są niższe.

    No właśnie!!
    Źle dedukujesz - pytający przyjął podstawę z września i zapłacił za
    sierpień - czyli ma niedopłatę !!!!

    > Wtedy bedziesz miał nadpłate, o która pomniejszysz następna zapłate na 51 i
    > 53

    Ma niedopłatę - http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm
    Ponieważ za SIERPIEŃ zapłacił mniej niż powienien.
    Nie wprowadzaj w błąd.

    --
    Herbi
    09-09-2005 11:17:07

  • 4. Data: 2005-09-09 10:09:47
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    hej spoko

    to jak, normalnie przelac brakujace kwoty na ich konta (51-53)?

  • 5. Data: 2005-09-09 17:33:11
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cacup @ Pzykko Dizzko
    >
    > e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl | c...@s...ams.edu.pl
    > url: pzykko.prv.pl | cacup.prv.pl | pzykkofm.prv.pl

    Zależy jaki miałeś termin płatności, bo jeśli do 10 to pośpiesz się, bo
    wypadniesz z ubezpieczenia chorobowego.

  • 6. Data: 2005-09-09 19:19:29
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Dnia Fri, 9 Sep 2005 10:53:02 +0200, Anna Z napisał(a):

> [...]
    > Wtedy bedziesz miał nadpłate, o która pomniejszysz następna zapłate na 51 i

    Podłączę się, bo chyba zrobiłem tego samego byka. Zawsze sprawdzam składki
    na tej stronie http://www.pit.pl/pages/i/288.php i chyba też mi się
    pozajączkowało.
    proszę o potwierdzenie: podane tam kwoty to należności za zeszły, czy
    bieżący miesiąc? czyli np. składka za okres 08.05 jest płatna do 10.09?

    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 7. Data: 2005-09-09 19:37:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Adam Piotrowski <f...@a...pl>
    w wiadomości <news:i4fzojeyfuvd$.vnschnfm8ke0$.dlg@40tude.net> wstukał:

> [...]
    > proszę o potwierdzenie: podane tam kwoty to należności za zeszły, czy
    > bieżący miesiąc? czyli np. składka za okres 08.05 jest płatna do 10.09?

    A proszę Cię bardzo, potwierdzę: kwoty wg tej strony wpłaciłem za zeszły i
    bieżący miesiąc ;P Tak składka za sierpień jest płatna do dziesiątego
    września... a w 2005 IMHO nawet do dwunastego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]