  • 1. Data: 2006-08-09 20:54:21
    Temat: zmiana adresu DG
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Co powinienem zrobic i gdzie zglosic zmiane adresu prowadzenia dzialalnosci??

  • 2. Data: 2006-08-09 21:50:17
    Temat: Re: zmiana adresu DG
    Od: Piotr Niżyński <n...@h...pl>

    severin napisał(a):
    > Co powinienem zrobic i gdzie zglosic zmiane adresu prowadzenia
    > dzialalnosci??

    W tych urzędach, które o Twojej działalności wiedzą - tj. co najmniej
    ten sam ciąg, co przy rejestracji.

  • 3. Data: 2006-08-10 09:36:59
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "severin" <s...@w...pl> napisał

    > Co powinienem zrobic i gdzie zglosic zmiane adresu prowadzenia
    > dzialalnosci??

    Jak mozna prowadzic firme i zadawac tak ultra infantylne pytania?

    Neko

  • 4. Data: 2006-08-10 13:23:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Neko wrote:

    > Jak mozna prowadzic firme i zadawac tak ultra infantylne pytania?

    To nie jest infantylne pytanie. Czy potrafisz tak bez namysłu podać
    jaka jest porawna kolejność działań gdy przenosisz DG do innej gminy
    (co wymaga rejestracji w innej EDG)?

  • 5. Data: 2006-08-10 16:03:14
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jak mozna prowadzic firme i zadawac tak ultra infantylne pytania?
    >
    > Neko

    Z wielkim trudem ale jakoś udaje mi się pogodzić jedno z drugim;->