    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana adresu działalności z komplikacjami
    Date: Thu, 16 Nov 2006 01:35:00 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    > Acha.
    > Acz formalnie niemeldowanie się przy zmianie m-ca pobytu jest zagrożone
    > mandatem. Tak, wiem, od niepamiętnych czasów nikt się nie pochwalil
    > żeby ścigano :)

    Już nie mówiąc o tym, że zostawiając sobie meldunek w mieszkaniu w którym
    się nie mieszka, jest proszeniem się o kłopoty w przypadku wyroku
    nakazowego i innych zajść gdzie dobrze jest wiedzieć jaka jest treść listu
    który się odebrało (nawet jak wrócił). Zwłaszcza, jeżeli w starym
    mieszkaniu nikt nie mieszka, lub ten kto mieszka może zapomnieć
    poinformować że jest przesyłka.

    Poza tym zmiana dokumentów może nie być taka uciążliwa. Ja po przemeldowaniu
    się stałym, przez pół roku miałem jeszcze stary dowód (jakoś mi się nie
    śpieszyło), prawo jazdy mam do dzisiaj na adres sprzed 2 meldunków,
    paszport adresu nie ma ... co tam jeszcze zostało z superpilnych
    dokumentów :)?

    p. m.