    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana nazwy pozycji na fakturze
    Date: Fri, 1 Oct 2004 07:40:11 +0000 (UTC)

    > Wystawca f-ry wystawia f-rę korygującą :)
    > Notą "poprawki" (tylko częsci pól !) może wprowadzać odbiorca.

    O właśnie. Kiedyś dostałem z Praktikera kilka faktur z błędem w nazwie mojej
    DG. Poszedłem z notą korygującą, ale na miejscu okazało się, że księgowa
    wypisała mi o jedną notę za mało. Ponieważ zobaczyłem, że panienka w
    informacji ma bloczek korekt, więc poprosiłem o jedną, żeby od razu
    wypisać. Ona na to, że może mi sama wypisać - tj. notę wystawioną przez
    Praktikera. Wydawało mi się, że jest tak, jak napisałeś i zacząłem się
    spierać, ale kobita była przekonana o swojej racji, mówiła, że od X lat
    tak robi, zresztą ja sam nie byłem pewien, jak powinno być, więc odpuściłem.

    To jak powinno być? Mogła mi wystawić notę korygującą do własnej faktury?

    P.