  • Data: 2010-07-09 14:15:24
    Temat: Re: zmiana z jednoosobowej działalności na spólkę z o.o.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Liwiusz,

    Friday, July 9, 2010, 4:05:21 PM, you wrote:

    [...]

    > Jeśli mały kapitał zakładowy ma tu być zaletą, to w Polsce jest prawie
    > tak samo - 5000zł.

    Jestem do tyłu? W 2001 roku (o ile mnie skleroza...) zmienili na 50000
    właśnie...

    > To tak jak w Polsce - możesz sobie wycenić swoje krzesła na 5000zł.
    > A w Polsce niby jakiś problem jest?

    Czyżby tu też się zmieniło? Kiedyś ZUS nie uznawał umów o pracę
    zawartych pomiędzy jednoosobową spółką z o.o. a jej właścicielem.
    Moją umowę o pracę, pomimo spółki mającej więcej niż jednego
    wspólnika, ZUS obwąchiwał przez dwa miesiące zanim uznał, że jest w
    porządku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl