  • Data: 2003-07-11 10:30:08
    Temat: Re: zmianę stanu produktów liczyć co miesiąc ?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bem1ph$3h2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiolu, zajrzyj do katalogu tego co jest przychodem w podatku dochodowym
    > i pokaż mi gdzie tam jest wymieniona zmiana stanu produktów?

    No tak jest jak czyta sie to co chece a nie to o co dokładnie pyta pytający

    > Powiedz mi CZYM tak naprawdę jest zmiana stanu produktów?

    Oczywiście korektą kosztów poniesionych na produkcje
    a nie przychodem

    Ale nie zmienia to wielkości podstawy do opodatkowania .Może być tylko
    problem do liczenia limitu kosztów rep.i reklamy.
    Maddy tylko nie bij .
    Pozdrwiam Wiola