    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmuszony do prenumeraty ?
    Date: Fri, 21 Jan 2005 21:09:34 +0000 (UTC)

    Darek <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl> wrote:
    > prawie rok temu zadzwonil moj telefon i mila pani zaproponowala prenumerate
    > wydawnictwa "poradnik podatnika" (wydawnictwo "wiedza i praktyka" sp. z
    > o.o.) poradnik moglem odeslac do miesiaca czasu, jesli tego nie zrobilem
    > mialo to oznaczac ze decyduje sie na owa prenumerate. poradnik mial byc
    > uzupelniany co pewnien czas nowymi kartkami. o otrzymanym skoroszycie
    > zapomnialem. teraz otrzymuje zewzania do zaplaty (ostatnio z grozbami wpisu
    > do Krajowego Rejestru Dlugow :) ). nie podpisywalem zednego zamowienia i
    > nikogo nie upowaznialem do wystawiania faktury bez mojego podpisu.

    Przyszło zwykłym listem? Wyrzuć do śmieci. 'Nic takiego nie doszło, pewnie
    zaginęło na poczcie'.

    Poradziłbym odesłanie kurierem na ich koszt (chyba w Spedpolu jest tak,
    że jak się nie ma z nimi umowy, to przesyłka krajowa kosztuje 150 zł),
    ale jak nie odbiorą to kurier będzie Cię ścigał :)

    A tak w ogóle to to jest naciąganie. Nie ma zamówienia, nie ma umowy,
    prawdopodobnie nie ma potwierdzenia odbioru. Czyli niech się udławią.

    Ostatnio też dostałem jakieś książki 'zapłać albo odeślij'. Odesłałem
    do kubła.

    P.