  • Data: 2006-04-09 14:25:51
    Temat: Re: zniesienie współwłasności a podatek
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > No... ja mogę być w błędzie, prawnikiem nie jestem, ale jak ktoś
    > twierdzi inaczej to powinien podać podstawę prawną stanowiącą wyjątek
    > dla podanego wyżej przepisu.
    tez nie jestem prawnikiem i tez jestem przekonana, ze podatek w takim
    wypadku trzeba zaplacic - jako laik mozna tak powiedziec: ze to w pewnym
    sensie - darowizna, w koncu dostaja "nasza" czesc nieruchomosci
    jesli bliska rodzina - to tak jak zacytowales - bez podatku
    takie teorie o nieplaceniu przy obcych osobach to ja juz nie raz slyszalam i
    to od osob, ktore powinny sie na tym znac - no coz smutne to ale prawdziwe

    www.aem.pl GG: 1145538
    143 spiace kucyki, bo zle odzywiane