  • Data: 2005-01-16 20:33:24
    Temat: Re: znowu ten ......PLATNIK
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawełJ wrote:

    > Jeżeli nie wysyłasz internetem, to wysłanie polega na wydrukowaniu.
    > Czyli żebyś wysłał musiałeś ich wydrukować.
    > Albo inaczej. W twoim przypadku wciśnięcie WYŚLIJ powoduje wydruk bez
    > napisu.
    :))
    naogol dotychczas tak bylo
    drukowalem kilkajac na WYSLIJ
    ale teraz cos namotalem robiac to 11 .01.
    :)
    wtedy mi sie nie chcialo tego drukowac
    i mam teraz komunikat
    ze ZESTAW zostal przekazany do ZUS przez wydruk 11.01.2005
    :)
    probowalem dzis to drukowac w roznych opcjach
    i zawsze mialem ten tryb roboczy na wydruku
    :((
    cofnalem date na wczorajsza
    i zrobilem nowy zestaw za grudzien
    wydrukowal mi sie bez problemow
    :)))
    dla mnie moral z tego jest taki
    ze NIENALEZY BYC NADGORLIWYM
    i dopiero ostatniego dnia wszystko robic
    :)
    dziekuje za pomoc
    hehe...
    do za miesiac