  • Data: 2005-05-31 10:16:06
    Temat: Re: zona+maz na zlecenie lub o dzieło?
    Od: "dc" <t...@i...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > mam pytanie, czy moja zona moze mnie (męza) ztrudnic na umowe zlecenia lub
    > o dzielo w swojej firmie? czy tylko moze mnie zatrudnic na umowe o prace?
    > Chodzi glownie o koszty czyli zus.

    Właśnie - to jest bardzo ciekawe. Też chciałem spytać o coś podobnego.
    Jako współmałżonek jeśli pomaga się w prowadzeniu działalności,
    nawet bez wynagrodzenia, to staje się osobą współpracującą i trzeba za tą
    osobę płacić ZUS.
    Ale czy można coś zlecić jednorazowo ???
    A czy współmałżonek może zostać pełnomocnikiem i nie stawać się osobą
    współpracującą ???

    dc