  • Data: 2002-10-08 13:37:41
    Temat: Re: zrezygnowac z ZUSu?
    Od: "arturoo" <5...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zatrudnij się u kolegi na 1/2 etatu i trochę zaoszczędzisz albo przjdź na KRUS

    --
    pozdr
    arturoo

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    l...
    : Mam od niedawna DG ikiedy przyszlo do placenia ZUSu po raz pierwszy naszla
    : mnie refleksja tej tresci, ze bule ciezkie pieniadze niepowaznej instytucji,
    : ktora przetrwoni moje pieniadze, a w kazdym razie niewiele z nich zobacze w
    : postci emerytury. Sensowniej z gruntu byloby te pieniadze lokowac w trzeci
    : filar. GD godpodarcza postrzebna mi srednio, tyle, ze nie mam etatu, no ale
    : moge pracowac na dzielo, o ZUSy nikt mnie wtedy nie pyta. Mam pytanie, czy
    : ktos z was jest na tyle odwazny, zeby w podobnej sytuacji podziekowac
    : waltpliwej ochronie socjalnej panstwa i wykupic sobie emeryture plus dodatki
    : w prywatnym towarzystwie? I czy w ogole tak wolno?
    :
    : verisa
    :
    :