  • Data: 2007-08-28 23:29:24
    Temat: Re: zwolnienie z opodatkowania a rozliczenie roczne
    Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Osoby prawne nie mogą *podatkowo* otrzymywać darowizn (w rozumieniu
    > czegoś, co nie jest przychodem i podlega odrębnemu opodatkowaniu)
    > - nie ma takiej opcji, darowizna jest zwykłym przychodem.

    Ale RM nie ma osobowosci prawnej! :) osobowosc prawna ma zakon, ale
    ojciec dyrektor ma prawo zaciagac w imieniu zakonu zobowiazania. A
    konta, na ktore moja babcia wplaca pieniazki (z dopiskiem "na cele
    kultu rel.") sa "na Radio Maryja", a nie na zakon.
    I ja tego nie rozumiem!

    > Ano tak. A darowizny są częścią przychodu.

    Caly czas piszecie (dobrze, ze usilujecie mi pomoc :))) o zyskach,
    kosztach, przychodach etc.
    Mnie malo interesuje CZYM jest kasa, jaka "zarabiaja", faktem jest, ze
    ona istnieje w rzeczywistosci.
    Ponawiam pytanie: czy oni (RM) maja obowiazek kogos o niej
    poinformowac?

    dzieki za cierpliwosc ;)