eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizwot podatku ZUS dolicza do dochodu przy przyznawaniu dodatku › Re: zwot podatku ZUS dolicza do dochodu przy przyznawaniu dodatku
  • Data: 2005-06-20 12:14:21
    Temat: Re: zwot podatku ZUS dolicza do dochodu przy przyznawaniu dodatku
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-E8845C.13054520062005@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Jakąś podstawę prawną podali?
    >
    > --
    > Jarek
    > To tylko moje prywatne opinie.
    Nie podali żadnej podstawy prawnej, ale już przeczytałam całą
    informację na stronie ZUS i takiego czegoś nie ma. Natomiast co innego teraz
    mnie zastanawia, że trzeba wszystkich członków rodziny podać, a nie podaje
    się kogo do tej rodziny zalicza się. Jeśli ktoś mieszka z rodzicami, z
    rodzeństwem to też ma podać?