  • Data: 2005-01-04 17:54:14
    Temat: Re: zwro vat przy wywiezienu za granice czegos
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jan 2005, redgrist wrote:

    > + Witam.
    > + Mam pytanko. Jak wyglada sprawa zwrotu VAT jesli cos kupie w Polsce i wywoze
    > + zagranice?

    ...*poza granice Unii* chcesz powiedzieć ?
    W UE nie ma granicy celnej. A podobnoż :) jesteśmy w UE... czyli "za
    granicę" jest niejednoznaczne :) z p. widzenia podatków. Jakby w pytaniu
    było "kupię *gdzieś w Unii*" to byłyby większe szansze że chodzi o wywóz
    do USA czy Chin :) a tak... nie wiemy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)