  • Data: 2006-07-17 05:16:57
    Temat: Re: zwrot dla współmałżonka [tym razem po Polsku]
    Od: "Jano" <m...@h...gula> szukaj wiadomości tego autora

    news:e952r7$h6g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jano napisał(a):

    > Czyli żona ustanowiła pełnomocnika do swojego konta, US przelał kasę,
    > pełnomocnik kasę wypłacił i zdefraudował. Czemu wg. ciebie US miałby coś
    > w tej sytuacji robić? Przecież przelał tam gdzie trzeba?.

    Nie przelał gdzie trzeba bo rozliczają się osoby fizyczne (dwie konkretne)
    a nie firma żony (1 osobowa D.G.).
    A jakby żna miała 3 różne DG?
    I dlaczego od kilku lat US już nie zwraca na konto jak im go jawnie nie
    podasz tylko przekazem pocztowym (płatnym z moich pieniędzy)?

    >A to jest
    > problem małżonki kogo sobie jako pełnomocnika ustanawia.

    To nie ten problem - pieniądze poszły nie tam gdzie trzeba.

    > Mógłbyś rozwinąć?

    Spojrzyj na jeden post niżej (Gotfryd) i moją odpowiedź.