  • Data: 2004-12-10 18:46:42
    Temat: Re: zwrot podatku VAT za zakup środka trwałego
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako ST wchodzi tez od pazdziernika, ale amortyzacja zaczyna sie od
    > listopada.

    > W X lub XI - Twoj wybor
    >
    > Adam

    Hm, w post wyżej jest inne zdanie na ten temat.
    Skąd masz tę informację, że to mój wybór?
    Od razu powiem, że byłoby fajnie, gdybyś miał rację - mój urząd skarbowy
    twierdzi, że nie mogę wykonać odliczenia, bo w tym miesiącu nie było sprzedaży.
    (w następnym była).
    A jeśli przeniosę to na następny miesiąc, to już zniknie rozróżnienie, co było
    VATem za zakup ST, a co zwykłym kosztem.