    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zwrot podatku VAT za zakup środka trwałego
    Date: 10 Dec 2004 21:09:14 +0100

    > Jak to zniknie?
    > Przecież właśnie wtedy wpiszesz to
    > rejestru. (skoro chcesz coś odliczyć
    > w listopadzie, to nie wpisuj tego w październiku)

    Chodziło mi o to, że z powodu braku sprzedaży za X, wszystkie podatki
    przenoszę na następny miesiąc - także w tej sumie ten za kupiony ST.

    Owszem, gdybym mógł zaksięgować ten VAT za XI, to nie ma problemu, bo tam już
    wystąpiła sprzedaż.
    Ale czy naprawdę mogę to zrobić?
    Data księgowania w VAT chyba nie jest uznaniowa, tylko wynika z daty faktury
    zakupu?