  • Data: 2003-05-01 08:49:16
    Temat: Re: zwrot podatku na rachunek bankowy
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > hmm.... wczoraj odwiedziłem dwa US
    > w obydwu powiedziano mi jednak, że w druku NIP-3
    > jako podatnika i posiadacza rachunuku muszę podać tą samą osobę :-/
    > czyli jednak coś się zmieniło ;) ale nie na taką zmianę liczyłem

    Głupoty ci naopowidali, wierz mi że możesz podać kogo chcesz - w końcu po
    to jest ta rubryka na NIP-3 i NIP-1 - a tak z ciekawości - co za US?
    Strzeżcie się niedouczonych panienek w US!

    > czy tak jest we wszystkich US ??
    > czy tak stanowią przepisy??

    Żadne przepisy o tym nie stanowią!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.