  • 1. Data: 2003-03-14 11:05:48
    Temat: zwrot podatku ... przez poczte
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    us mial na picie zaznaczone zwrot na konto bankowe, dokonal jednak malej
    samowoli i wyslal przekazem pocztowym
    pytanie - dlaczego podatnik ma ponocis koszty takiego przekazu????

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 2. Data: 2003-03-14 14:32:15
    Temat: Re: zwrot podatku ... przez poczte
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > us mial na picie zaznaczone zwrot na konto bankowe, dokonal jednak malej
    > samowoli i wyslal przekazem pocztowym
    > pytanie - dlaczego podatnik ma ponocis koszty takiego przekazu????
    > ania

    A bo podatnik napisał (jak sam się przyznaje) "na picie" (gdzie, na
    marginesie ?) zamiast na NIP-3. Czyli pytanie z serii "Aniu, dlaczego bijasz
    swojego męża?"
    AR

  • 3. Data: 2003-03-14 14:51:19
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A bo podatnik napisał (jak sam się przyznaje) "na picie" (gdzie, na
    > marginesie ?) zamiast na NIP-3. Czyli pytanie z serii "Aniu, dlaczego
    bijasz
    > swojego męża?"

    nie bije:-)
    i przyznal sie ze chce na konto!:-)
    a tu przysylaja poczta i jeszcze obciazaja z tych pieniedzy podatnika za
    przekaz pocztowy:-)
    moze ja tez bede wysylac kase np za vat albo za pity przekazem pocztowym na
    koszt odbiorcy?:-)

  • 4. Data: 2003-03-14 16:03:24
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message
    > us mial na picie zaznaczone zwrot na konto bankowe, dokonal jednak malej
    > samowoli i wyslal przekazem pocztowym
    > pytanie - dlaczego podatnik ma ponocis koszty takiego przekazu????

    NIP-3 złożyłaś? numer konta był ?

  • 5. Data: 2003-03-14 16:11:57
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > NIP-3 złożyłaś? numer konta był ?

    nie ja tylko kolega - i tak - byl:-)
    no coz - nawet bylo zaznaczone na picie w uwagach ze na konto:-)
    tak to jest :-)
    wlasnie mu radzilam zeby napisal zeby mu oddali pieniazki:-) ale chlopak nie
    chce - bo ... nie:-)

  • 6. Data: 2003-03-14 18:40:43
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> wrote in message

> [...]
    > tak to jest :-)
    > wlasnie mu radzilam zeby napisal zeby mu oddali pieniazki:-) ale chlopak

    Jeżeli opłaty pocztowej było więcej niż na znaczek, to poskarżyłbym się na
    działanie US.
    A u nas robią jeszcze ciekawiej.
    Przysyłają pisemko, żeby sobie pójść odebrać w banku.
    Akurat wszystkim jest to na rękę, bo jest bliżej niż na pocztę.

  • 7. Data: 2003-03-14 21:08:20
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jeżeli opłaty pocztowej było więcej niż na znaczek, to poskarżyłbym się na
    > działanie US.

    prawie 13 zl:-)
    czywli wiecej (12,7)
    kwota zwrotu to jakies 800 zl