  • 1. Data: 2003-11-15 09:22:24
    Temat: zwrot podatku za samochód
    Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem zupelnym laikiem w sprawach podatkow i finansow:)
    Poproszono mnie o znalezienie inf. w necie, dlatego zwracam sie do Panstwa..
    Otoz, jaki nalezy sie zwrot podatku dla malego przedsiebiorstwa ( sklepik ),
    ktory zakupil samochod ( potrzebny do prowadzenia dzialalnosci) ?
    Jesli ktos z Panstwa sie orientuje to bardzo prosze o pomoc,
    Prosze chociaz o linki gdzie moglabym to znalezc
    Pozdrawiam
    Jarzynka

  • 2. Data: 2003-11-16 22:23:09
    Temat: Re: zwrot podatku za samochód
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "jarzynka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli ktos z Panstwa sie orientuje to bardzo prosze o pomoc,
    > Prosze chociaz o linki gdzie moglabym to znalezc

    Przestan placic podatki, az wartosc niezaplaconych podatkow bedzie wieksza
    od wartosci samochodu.

    --
    pozdr
    Yenn

    PS. Oczywiscie to zart.
    Ale chcialabym zwrocic uwage na pewien maly szczegol.
    Ryzykowne jest korzystanie z anonimowych rad na forum, szczegolnie kiedy sie
    jest laikiem, poniewaz konsekwencje blednych decyzji moga byc bardzo
    dotkliwe.
    Lepiej - udaj sie do doradcy podatkowego/biura rachunkowego - bedzie
    bezpieczniej.

  • 3. Data: 2003-11-18 09:37:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Nov 2003, Yennifer wrote:

> [...]
    >+ sklepik ),
    >+ > ktory zakupil samochod ( potrzebny do prowadzenia dzialalnosci) ?
    [...]
    >+ Przestan placic podatki, az wartosc niezaplaconych podatkow bedzie wieksza
    >+ od wartosci samochodu.

    A ciebie co napadło ??

    >+ PS. Oczywiscie to zart.

    :)