  • 1. Data: 2004-03-22 09:49:28
    Temat: Rejestracja umowy leasingowej
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Czy ktos moze zna dokladnie zasady:
    - czy
    - kto
    - w jakim terminie
    powinien/musi rejestrowac umowe leasingowa w swoim US?

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-23 09:21:18
    Temat: Re: Rejestracja umowy leasingowej
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > - kto
    > - w jakim terminie
    > powinien/musi rejestrowac umowe leasingowa w swoim US?

    Czy naprawde nikt nie mkoze wypowiedziec sie w tej sprawie.
    M?

  • 3. Data: 2004-03-23 09:37:29
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy naprawde nikt nie mkoze wypowiedziec sie w tej sprawie.
    -------------------------
    Spoko to są przepisy z ustawy której jeszcze nie podpisał prezydent wiec nie
    oczekuj przepisów wykonawczych bo pewnie w takich sie ta informacja ukaże.
    Ja tez na to czekam jak tylko coś uda sie zlokalizować to napewno ktos o tym
    napisze.
    Wiola

  • 4. Data: 2004-03-23 10:07:16
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Według EFL wszystkie UL leasingu na nieciężarówki według nowej ustawy trzeba
    zarejestrować w US

    Jacek

    Jacek
    j...@i...pl

  • 5. Data: 2004-03-23 12:40:07
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Wiola wrote:

> [...]
    > Ja tez na to czekam jak tylko coś uda sie zlokalizować to napewno ktos o tym

    Dziekuje. Ale z tego wynika, ze nie mam potrzeby ani obowiazku
    zarejestrowania umowy - a odliczanie VAT od rat powinno dzialac i po 1
    maja. Chyba, ze czegos znow nie wiem.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2004-03-23 14:57:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Dziekuje. Ale z tego wynika, ze nie mam potrzeby ani obowiazku
    > zarejestrowania umowy - a odliczanie VAT od rat powinno dzialac i po 1
    > maja. Chyba, ze czegos znow nie wiem.

    Jeśli to nowa umowa,
    to lepiej sobie poczytaj tu:

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_c_040323/