  • 1. Data: 2006-01-09 16:02:43
    Temat: Rolety
    Od: b...@i...pl (BEACIA)

    Witam
    Czy można odliczyć kupno i montaz rolet okiennych?
    Beata

    Jedyny taki CZAT! >>> http://link.interia.pl/f18ee

  • 2. Data: 2006-01-09 16:16:00
    Temat: Re: Rolety
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "BEACIA" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Witam
    > Czy można odliczyć kupno i montaz rolet okiennych?
    > Beata
    chyba juz bylo na grupie,
    nie mozna bo US nie traktuje tego jako stale wyposazenie.

  • 3. Data: 2006-01-09 17:53:13
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Czy można odliczyć kupno i montaz rolet okiennych?

    Wg mojego urzędu to zależy jaki jest to typ rolety.

  • 4. Data: 2006-01-10 08:06:52
    Od: "WEKTOR" <w...@o...pl>

    Użytkownik "BEACIA" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Witam
    > Czy można odliczyć kupno i montaz rolet okiennych?
    > Beata

    Rolet wewnętrznych,żaluzji itp.-nie można, zewnętrzne-można.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2006-01-10 08:43:14
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Rolet wewnętrznych,żaluzji itp.-nie można, zewnętrzne-można.

    Proponuje wystąpićdo US i zapytać - temat ten jako że sprzedaję żaluzje i
    rolety sledzę od kilku lat;
    W tym roku dwoje moich klientów posłuchało rady i wystąpiło z zapytaniem do
    US o rolety montowane do okna w kasecie aluminiowej. Odpowiedź brzmiało
    mniej wiecej tak, że to jest to unowocześnienie okna wiec można skorzystać
    z ulgi.

    --
    Jacek Rakowski
    www.goldap.info