  • 51. Data: 2011-01-05 22:39:55
    Temat: Re: [OT] Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 05.01.2011 22:48, Piotrek wrote:

    > W google books są obszerne fragmenty książki Radeckiego "Prawo o
    > odpadach: komentarz". Stan prawny na 1-go stycznia 2008, o ile mnie
    > pamięć nie myli. Czyli troche stare, ale akurat art. 37 (chyba) się nie
    > zmienił.
    >
    > Oczywiście co bardziej ciekawe fragmenty niedostępne, a w szczególności
    > komentarz do art. 37.
    >
    > Może warto spojrzeć do pelnej wersji tej książki?

    W necie bym poczytał, ale szukać w realu nie mam powodów, bo nawet jeśli
    nie muszę składać tego sprawozdania, to składając je nic nie ryzykuję, a
    nakład pracy to pół godziny od rozpoczęcia do wysyłki.
    Natomiast jeśli podrążysz temat, to oczywiście z chęcią się dowiem co on
    tam napisał.

    --
    Tomek

  • 52. Data: 2011-01-05 22:42:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-01-05 23:39, tomek wrote:
    > W necie bym poczytał, ale szukać w realu nie mam powodów, bo nawet jeśli
    > nie muszę składać tego sprawozdania, to składając je nic nie ryzykuję, a
    > nakład pracy to pół godziny od rozpoczęcia do wysyłki.

    Niby racja. W każdym razie dzięki za zwrócenie uwagi na potencjalną minę.

    Piotrek

  • 53. Data: 2011-01-05 23:35:34
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 05.01.2011 23:42, Piotrek wrote:

    > Niby racja. W każdym razie dzięki za zwrócenie uwagi na potencjalną minę.

    Nie ma za co. BTW jeśli wyjdzie Ci na to, że powinieneś to składać - a
    za 2009 r. nie złożyłeś, to pozostaje Ci albo twierdzić że miałeś tylko
    odpady komunalne i nie prowadziłeś ewidencji (czyli brak KPO), albo
    liczyć na to że nie zdążą nałożyć kary (gdzieś znalazłem info, że można
    je nałożyć tylko 3 lata od końca roku, ze względu na to że obowiązuje tu
    Ordynacja podatkowa, a te kary traktuje się zobowiązania podatkowe
    nakładane w drodze decyzji).

    W tym roku powinna też wejść w życie zupełnie nowa ustawa o odpadach
    (już jest spóźniona, a UE naciska), która wg założeń na stronie MOŚ
    zlikwiduje np. konieczność składania informacji o odpadach (czyli obecny
    art. 17) oraz wprowadzi widełki na kary (od 1000zł w górę).

    --
    Tomek

  • 54. Data: 2011-01-05 23:37:12
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.01.2011 00:35, tomek wrote:

> [...]
    > zlikwiduje np. konieczność składania informacji o odpadach (czyli obecny
    > art. 17) oraz wprowadzi widełki na kary (od 1000zł w górę).

    No i oczywiście przy okazji pozdrawiam Toma N :-)

    --
    Tomek

  • 55. Data: 2011-01-06 22:12:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-01-06 00:35, tomek wrote:
> [...]
    > je nałożyć tylko 3 lata od końca roku, ze względu na to że obowiązuje tu
    > Ordynacja podatkowa, a te kary traktuje się zobowiązania podatkowe

    Nie, nie mam problemów z 2009 bo wyprodukowałem tylko komunalne.
    W 2010 miałem pierwszą i jedyną KPO i wygląda na to, że rzeczywiście
    trzeba złożyć kwity.

    BTW, jak kogoś interesuje to wydaje się, że tu
    click --> http://poradnik.ekoportal.pl/producent/PS_0.html
    są zebrane informacje "z pierwszej ręki".

    Piotrek

  • 56. Data: 2011-01-06 23:57:47
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.01.2011 23:12, Piotrek wrote:

    > BTW, jak kogoś interesuje to wydaje się, że tu
    > click --> http://poradnik.ekoportal.pl/producent/PS_0.html
    > są zebrane informacje "z pierwszej ręki".

    Faktycznie, wygląda na kompletny "przewodnik".

    --
    Tomek