  • 1. Data: 2006-12-12 09:36:41
    Temat: Remanent a stare podzespoły "na magazynie" - jak sie tego pozbyć?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Jak co roku przygotowuję się do remanentu z mojej skromnej DG, której
    coraz bardziej wysychającą gałęzią jest montaż "składaków" komputerowych
    i sprzedaż podzespołów. Z roku na rok zalega mi półki coraz więcej
    starego sprzętu (niejednokrotnie używanego czy uszkodzonego), który w
    remanencie wciąż ma ceny detaliczne sprzed lat, a wart jest już nawet
    nie ułamek tych kwot.
    Czy ma ktoś może przeciwiczony schemat - jak się pozbyć tego złomu albo
    jak go przecenić do rzeczywistej obecnej wartości - żeby US się nie
    przyczepił? Za wszelką pomoc serdeczne dzięki

    T.