  • 1. Data: 2008-12-27 11:12:51
    Temat: Remanent na koniec roku - stan zerowy + podsumowanie roku
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    1. W jaki sposób powinienem sporządzić remanent na koniec roku, jeśli
    nie mam żadnych towarów, zapasów itp. Jednym słowem chcę zrobić remanent
    ze stanem zerowym. Jest jakaś magiczna formułka, którą stosuje się w tym
    przypadku? Czy remanent muszę sporządzić na osobnej karcie, czy mogę go
    wpisać na jednej stronie księgi przych. i rozch.?

    2. Czy na koniec roku trzeba wpisać na osobnej stronie księgi kwoty
    przychodów i rozchodów za poszczególne miesiące oraz wartość remanentu
    początkowego i końcowego, a pod spodem całkowity dochód?

  • 2. Data: 2008-12-27 11:41:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sheen w <news:gj52jn$u7o$1@news3.onet>:

> [...]

    > przychodów i rozchodów za poszczególne miesiące oraz wartość remanentu
    > początkowego i końcowego, a pod spodem całkowity dochód?

    A co znajdujesz w rozporządzeniu w sprawie prowadzenia podatkowej
    księgi przychodów i rozchodów i załącznikach?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-12-27 23:23:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Dec 2008, Sheen wrote:

> [...]
    > nie mam żadnych towarów, zapasów itp. Jednym słowem chcę zrobić remanent
    > ze stanem zerowym. Jest jakaś magiczna formułka, którą stosuje się w tym

    Oczywiście.
    Parę razy podawałem co mi wychodzi: "spis zakończono na pozycji
    zero". Tabelka musi być - minister kazał :P

    > 2. Czy na koniec roku trzeba wpisać na osobnej stronie księgi kwoty
    > przychodów i rozchodów za poszczególne miesiące oraz wartość remanentu
    > początkowego i końcowego, a pod spodem całkowity dochód?

    To jest *część rozporządzenia* (załącznik), a więc obowiązujący przepis.

    pzdr, Gotfryd