eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRemanent na koniec roku - stan zerowy + podsumowanie roku › Remanent na koniec roku - stan zerowy + podsumowanie roku
    From: Sheen <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Remanent na koniec roku - stan zerowy + podsumowanie roku
    Date: Sat, 27 Dec 2008 12:12:51 +0100

    1. W jaki sposób powinienem sporządzić remanent na koniec roku, jeśli
    nie mam żadnych towarów, zapasów itp. Jednym słowem chcę zrobić remanent
    ze stanem zerowym. Jest jakaś magiczna formułka, którą stosuje się w tym
    przypadku? Czy remanent muszę sporządzić na osobnej karcie, czy mogę go
    wpisać na jednej stronie księgi przych. i rozch.?

    2. Czy na koniec roku trzeba wpisać na osobnej stronie księgi kwoty
    przychodów i rozchodów za poszczególne miesiące oraz wartość remanentu
    początkowego i końcowego, a pod spodem całkowity dochód?