  • 1. Data: 2006-03-07 13:35:39
    Temat: Roczna ulga podtakowa 530,08 ? a przepracowane 4 miesiace w roku
    Od: "MkV" <M...@g...pl>

    W przypadku gdy w roku 2005 we wrześniu rozpoczalem po raz pierwszy w zyciu
    prace (zatrudnienie w dwoch firmach (PIT11 i 8B), czy moge roczna ulge
    podatkowa 530,08 zl odliczyc w calosci w picie 37? czy ze wzgledu na
    4miesiace pracy przysluguje mi zmniejszona kwota ? jesli tak, to jaka ? lub
    jak jest wyliczna ?
    Dziekuje za wszelkie informacje.

    --
    MkV

  • 2. Data: 2006-03-07 14:08:19
    Od: "MkV" <M...@g...pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MkV" <M...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma znaczenia, odliczasz cala wolna kwote.
    > skorzystaj z jakiegos programu do rozliczen,
    > nie zrobisz bledu
    >
    > pzdr
    > piotrek

    Dzięki. Korzystam, uwzględnił całą kwote ale dla rozwiania watpliwosci
    wolalem zapytac.
    W samym picie 37 nie ma zadnego pola w ktorym podaje sie informacje, jaki
    jest okres czasu pracy w danym roku podatkowym obowiazywal.

    Pozdrawiam
    MkV

  • 3. Data: 2006-03-08 14:00:21
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

  • 4. Data: 2006-03-08 18:15:26
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    MkV <M...@g...pl> wrote:
    > W samym picie 37 nie ma zadnego pola w ktorym podaje sie informacje, jaki
    > jest okres czasu pracy w danym roku podatkowym obowiazywal.

    No właśnie. :-)

    p.