    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rolnik ryczałtowy kupujący od VATowca.
    Date: Thu, 28 May 2015 22:43:28 +0200

    Witam
    Jestem nieovatowanym rolnikiem ryczałtowym i zanim zaczne wojne z tego
    powodu to chciałbym się dowiedzieć czy czynny podatnik podatku VAT może
    mi odmówić sprzedaży swojego produktu ponieważ sprzedaż dla rolnika
    ryczałtowego wymaga udokumentowania takiej za pośrednictwem kasy
    fiskalnej a nie jak on to robi fakturami.
    Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim i szukajac odpowiedzi
    znalazłem w sieci argumentację na jakiej oparł on swoją decyzję
    http://www.podatki.abc.com.pl/czytaj/-/artykul/czy-p
    rzedsiebiorca-ma-obowiazek-ujmowac-w-kasie-fiskalnej
    -sprzedaz-na-rzecz-rolnikow

    :)
    Z pozdrowieniami
    smal