    Date: Sun, 12 Nov 2006 10:13:48 +0100
    From: darios <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozliczanie mikropłatności (sms premium)

    Prowadzę DG. W swoim serwisie www chciałbym zaoferować pewne usługi
    opłacane poprzez mikropłatności (sms premium).
    Martwi mniej jednak kwestia rozliczania tych transakcji.
    Z tego co wiem od takiej firmy np (allpay, czy wapacz) otrzymywać będę
    jedną zbiorczą fakturę.
    Jak to należy księgować (KPiR)?
    Czy trzeba ksiegować każdą z transakcji oddzielnie - w opaciu o co,
    skoro otrzymam jedną faktrę zbiorczą?.
    Dodam, iż z oferowanych usług mogą korzystać i klienci fizyczni i np
    firmy, które będą oczekiwać wystawienia faktury VAT.

    W sieci nie znalazlem niczego konkretnego, a z DG dopiero zaczynam i nie
    stać mnie na ksiegową...stąd moje pytanie tutaj